poniedziałek, 9 marca 2009

Po prostu ciekawe miejsce


Dziś, w ramach wiosennej podróży po kraju, polecam Poznań. A dokładniej pewną galerię handlową, o wdzięcznej i obiecującej nazwie „Stary Browar”. To jedno z tych miejsc, które z dawnych hal przemysłowych zmieniają się w luksusowe wnętrza handlowe. Ostatnimi czasy bardzo głośno było o łódzkiej Manufakturze, ale moim zdaniem poznaniacy otrzymali produkt o wiele ciekawszy, gdzie przemysłowa architektura została świetnie przekomponowana dla innych celów, nie tracąc zresztą swej surowej urody.

Ale co ja będę opowiadać – sami zobaczcie. I jedźcie do Poznania, bo warto. Nie tylko z powodu Starego Browaru :)

Już z zewnątrz
wygląda obiecująco...

...ale wejdźmy do środka


Architekci umiejętnie połączyli stare z nowym



Całość centrum handlowego tworzy kilka budynków,
połączonych ze sobą charakterystycznymi industrialnymi elementami


Całości obrazu dopełniają takie oto smaczki :)



4 komentarze:

  1. Zdjęcia są bajeczne i chętnie bym się tam wybrał. Poznania niestety nie znam, byłem tam tylko raz - na obłóczynach kolegi Dominikanina, więc siłą rzeczy z całego miasta zobaczyłem tylko ich klasztor... Trzeba będzie kiedyś te zaległości nadrobić!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zatem zachęcam do nadrabiania :)
    Przyznaję, że osobiście zostałam Poznaniem zauroczona, pomimo strasznego upału, jaki towarzyszył mojej wizycie w stolicy Wielkopolski. Spędziłam tam tylko dwa dni, a to stanowczo za krótko, zwłaszcza kiedy jeden dzień niemal w całości poświęca się Jeżycom :D

    OdpowiedzUsuń
  3. E, nie tylko Jeżycom i w tym cały Kruczek ;)
    Zdjęcia ekstra - to autorstwa Siostry?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie, tym razem gugelki zadziałały :) Siostrowe są w archiwum tradycyjnym, poza netem :)

    OdpowiedzUsuń