wtorek, 15 lutego 2011

Lekki powiew lata


Wiosna chwilowo skapitulowała i ustąpiła miejsca zimie, prawowitej władczyni lutego. Więc właściwie wszystko jest w porządku, ale ostatnie słoneczne dni nieco nas rozpieściły. Dlatego tym chętniej wraca się do wspomnień ciepłego lata, żeby jakoś przetrwać najbliższe tygodnie. A ponieważ wrodzone (albo raczej skrupulatnie nabyte) lenistwo nie pozwoliło mi dotychczas podzielić się z Wami fotoreportażem z mojej wakacyjnej wędrówki polskim odcinkiem Via Regii, poznaczonej muszelkami i żółtymi strzałkami drogi do Santiago, w tej chwili właśnie nadrabiam to zaniedbanie.


Klikając na powyższy banerek, traficie na album 216 fotografii z komentarzami, które poprowadzą Was sierpniowym szlakiem z Krakowa do Zgorzelca. A zatem: buen camino!

2 komentarze:

  1. Piękny album !
    Aż nogi świerzbią, żeby gdzieś poczłapać.
    Bardzo podoba mi się staranność opisu zdjęć, niemal znasz historię każdego budynku na zdjęciu.
    Ja tyle nie wiem, choć to niemal moje podwórko.
    Pozdrawiam !
    .
    G.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bo pewnie jeszcze nie wiesz, że dużo wiesz :)

    Dobrze Cię znowu "usłyszeć". Pozdrowienia dla całej czwórki!

    R. :)

    OdpowiedzUsuń